Każda branża wymaga reklamy w Internecie
Otwarcie sklepu w świecie rzeczywistym jest związane z licznymi kosztami. Począwszy od potrzeby wynajmu lokalu, w którym ten sklep ma by prowadzony do tego oczywiście musi być zaplecze magazynowe, składzik, pomieszczenie socjalne dla pracowników i bardzo dużo i innych wymagań musi spełniać. Natomiast sklep wirtualny, nie potrzebuje od nas wynajmu lokalu służącego do sprzedaży towaru, musimy oczywiście posiadać jakieś miejsce gdzie będziemy składować towary którymi mamy zamiar handlować. Jednakże nie musimy i martwić o pokoje socjalne i różne dla pracowników bo ich nie będziemy mieć lub będziemy mieć bardzo mało. Będą oni nam w sumie konieczni do pakowania towaru. Do księgowości można zatrudnić sobie biuro i nie ma wtedy potrzeby stwarzania kolejnego miejsca pracy.
Niesłychanie ładnym przykładem takiego sklepu jest sklep umieszczony na stronie internetowej http://shop.gastrofun.com/pl/component/virtuemart/waffle-iron/gofrownica-detail. można by powiedzieć iż gofrownica to urządzenie które nie będzie się cieszyło zainteresowaniem. Jednakże nic bardzo mylnego, ponieważ sklep omawiany bardzo dobrze zainwestował w poczynania marketingowe, bez których trudno byłoby się wypromować. Kupując gofrownice w zwyczajnym sklepie nabywamy sprzęt niskiej jakości, który nie da nam tak wspaniałych i pysznych gofrów jak te zrobione za pomocą doświadczonej goforwnicy. I bardzo dobrze informuje nas o tym sprzedawca, który dba by klienci jego sklepu byli świadomi tego co mogą u niego kupić. Omawiany przykład sklepu daje nam wgląd w to jak trzeba zrobić taki sklep by świecił profesjonalistką i fachowością natomiast co za tym, żeby przyciągał do siebie klientów.
Niesłychanie ładnym przykładem takiego sklepu jest sklep umieszczony na stronie internetowej http://shop.gastrofun.com/pl/component/virtuemart/waffle-iron/gofrownica-detail. można by powiedzieć iż gofrownica to urządzenie które nie będzie się cieszyło zainteresowaniem. Jednakże nic bardzo mylnego, ponieważ sklep omawiany bardzo dobrze zainwestował w poczynania marketingowe, bez których trudno byłoby się wypromować. Kupując gofrownice w zwyczajnym sklepie nabywamy sprzęt niskiej jakości, który nie da nam tak wspaniałych i pysznych gofrów jak te zrobione za pomocą doświadczonej goforwnicy. I bardzo dobrze informuje nas o tym sprzedawca, który dba by klienci jego sklepu byli świadomi tego co mogą u niego kupić. Omawiany przykład sklepu daje nam wgląd w to jak trzeba zrobić taki sklep by świecił profesjonalistką i fachowością natomiast co za tym, żeby przyciągał do siebie klientów.